Økonomi-komet jagter kendskab til søs

3. maj 2024
Økonomi-komet jagter kendskab til søs
Sådan ser en business-lounge ud, efter Keepers har sat sit præg på den. I fremtiden vil de rejsende opleve, hvordan Keepers vil gøre deres tur endnu bedre.

Den hastigt voksende økonomikonsulent-virksomhed, Keepers, står til søs efter bedre kendskab. Keepers er derfor gået ombord hos Molslinjen, hvor firmaet fremover vil lægge navn til færgernes lounge for business-rejsende.

Keepers Business-lounge. Det navn vil fremover møde de færgegæster, som rejser business på Molslinjens hurtigfærger på Kattegat. Det hastigt voksende Keepers, som tilbyder CFO-services i form af outsourcing af økonomifunktionen, interim økonomikonsulenter på alle niveauer, assistance til økonomistyring & ESG samt lønydelser til alle størrelser af virksomheder, ønsker at blive kendt i en bredere kreds i erhvervslivet, og dermed ”komme op i markedet”.

”Vi er et relativt ukendt brand, så med dette takeover håber vi at skabe noget synlighed på en lidt utraditionel måde og på den måde komme i kontakt med interessante forretningsfolk i Danmark”, siger indehaver og partner hos Keepers, Katja Feldstein.

I Keepers har Molslinjen fundet den rigtige virksomhed at samarbejde med om co-branding af den lounge, som hvert år fragter cirka 300.000 færgegæster på tværs af landet:

”Keepers har det glimt i øjet, som vi også gerne vil have. Vores færger er kommercielle – men de er også kritisk infrastruktur i Danmark, så vi vil være kræsne, når det gælder partnere ude på skibene, fortæller Molslinjens kommercielle direktør, Jesper Skovgaard.

I første omgang vil Keepers-navnet være synligt til stede som folie på loungens vægge – og på den etiket, som sidder på de ellers så velkendte Kombardo-vand, som udleveres i loungen. Men fremtidige business-kunder vil mærke mere til, hvorfor Keepers har taget ophold på færgerne.

”Vi vil gerne være med til at udvikle business-oplevelsen på færgerne, så vi tænker i at lave særlige events sammen med Molslinjen i fremtiden for at skabe den rigtige atmosfære i loungen, siger Andreas Borris, stifter og administrerende direktør hos Keepers.

Molslinjens gæster skal ikke frygte, at alle mulige virksomheder kan købe sig til plads på færgen. Enkelte vil kunne få plads på f.eks. gangarealer:

”Vores færger er på den måde også et medie, hvor der for de rigtige kan være mulighed for at ramme 3,5 millioner årlige rejsende ret præcist, siger Jesper Skovgaard.

I løbet af maj 2024 vil business-loungerne på alle tre færger på Kattegat have taget navneforandring til Keepers Business-lounge.